donderdag 22 mei 2008

What happens in Vegas


Regie: Tom Vaughan

Acteurs:
Cameron Diaz
Ashton Kutcher
Lake Bell

Genre: Komedie

Synopsis: Twee wildvreemden ontwaken samen na een dronken en losbandige nacht in Las Vegas. Ze beseffen dat ze de voorbije nacht in het huwelijksbootje zijn gestapt... en dat een van hen een enorme jackpot heeft gewonnen met het laatste muntstukje van de andere.

Filmrecensie: Ik heb al iets eerder een bericht gepost over deze film, maar toen had ik hem zelf nog niet gezien, gisteren heb ik daar verandering in gebracht.
Ik had jullie gezegd dat het beloofde een goede film te worden, dat moet ik terugnemen, het is gewoon een schitterende film. De combinatie van Kutcher en Diaz is gewoon fantastisch. Deze film zou ik jullie allemaal aanraden! Hij is zeker de moeite waard.

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Gisteren gezien,
Een topfilm!
humor, romantiek.
verveelt geen moment.
echt een aanrader.

groet en succes Ronald

Anoniem zei

vorige week ben ik naar die film gaan kijken!
ik vond hem echt geslaagd:)
hij is wel moeilijk uit te leggen aan iemand anders die hem ni heeft gezien..
hij was soms echt hilarisch:)

Anoniem zei

Hoi hoi, idd melanie'ke twas ne super film, we hebben goe gelachen hé :-)

Zeker een aanrader!!

Anoniem zei

kheb hem nog ni gezien ma kdenk wel dal ne goeie film is zenne
die 2 acteurs same da moe egt de maks zijn :p

Anoniem zei

Mooie film..
Goeie humor en hou wel van romantiek..
Allemaal is bekijken gaan..
groetjes

Anoniem zei

Mooie film..
goeie humor en hou wel van romantiek..
groetjes wendy

Anoniem zei

vrijdag heb ik de film voor de 2 d maal gaan zien , zo goed vond ik de film. Heel goed inelkaar gestoken , en perfect uitgewerkt door de acteurs.

Anoniem zei

Kristof zei ...

Vorige week gezien,
En het was echt een aanrader.
Leuk verhaal en goede acteurs.
En echt hilarisch, :p
Zeker gaan zien:)

Unknown zei

Hele aangename film !Zowel romantisch als humoristisch! All you need ;-)