maandag 5 mei 2008

The Breed


Regie: Nicholas Mastandrea

Acteurs:
Michelle Rodriguez
Eric Lively
Oliver Hudson

Genre: Horror


Synopsis: Vijf tieners geven een feestje op een verlaten eiland, maar wanneer het feest aan de gang is komen ze in aanraking met vreemde, onwelkome bezoekers.

Filmrecensie: Dit is een film met voldoende actie en spanning en met redelijk acteerwerk, maar de benaming horror is wel niet echt gepast. Het heeft niet dat huiveringwekkend effect dat een horrorfilm zou moeten hebben.

Score: 7/10

4 opmerkingen:

Anoniem zei

die film lijkt mij echt bom ik wil hem nu al zien

Anoniem zei

Mmmmmm horror!:)
Kvind wel jammer dat de bewoners dieren zijn i.p.v. mensen ale we zien wel... IK GA HEM ZEKER EENS BEKIJKEN!

Anoniem zei

Deze film is nog redelijk goed. Misschien een beetje 'derover', maar er zit tenminste een verhaallijn in.
Ik vind het een heel geslaagde film.

Melanie zei

Ja, ik moet u misschien gelijk geven dat hij er soms wat over is. Maar toch vind ik het geheel goed.