maandag 28 april 2008

I think I love my wife





Regie: Chris Rock

Acteurs:
Chris Rock
Kerry Washington
Gina Torres
Genre: Komedie


Synopsis: Richard Cooper is een wat burgerlijke man die getrouwd is met Brenda, een vrouw die haar tijd vooral besteed aan haar carrière en het opvoeden van de twee kinderen. Voor Richard blijft er weinig over wat te dagdromen over andere vrouwen, maar wanneer de vrijzinnige Nikki zich aandient in Richard's leven, wordt zijn trouw pas echt op de proef gesteld.

Filmrecensie: Een standaard romantische komedie, maar toch nog de moeite waard. Zeker voor de fans van Chris Rock. Misschien is zijn humor wel wat van de oude stempel aan het worden, maar dat hield me niet tegen deze film te bekijken. Zeker een aanrader om met vrienden te bekijken op een regenachtige dag om wat plezier te maken.

Score: 8/10

5 opmerkingen:

Anoniem zei

De max van een film, maar, ik ben dan ook voorstander van chris rock :)

greetz cj

Anoniem zei

Vond hem ook best goed :)
Film met een boodschap en ik denk dat er wel veel van die mannen rondlopen :D

Melanie zei

Ik denk dat er geen andere zijn... :p

Anoniem zei

Enorm grappige film.

eigenlijk alles wat Chris Rock produceert of zelf in meespeelt is goed!!!

Anoniem zei

Ik heb recensies-film.blogspot.com gevonden via Google. Geweldig gemaakt! Ik hoop zelf ook zo een site te maken.
Hoe heb je dit gemaakt?

Groetjes,
Henny uit Purmerend